close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חלונות מבודדים – ככה תחסכו באנרגיה

מערכת שורשיא סיוון, תשפ03/06/2020

איך חלונות מבודדים יכולים לעזור לכם לשפר את הבידוד ואת צריכת החשמל של הבית...

תגיות:
כשאתם חוזרים הביתה מיום עבודה מייגע, בזמן שבחוץ הטמפרטורות נמוכות למדי, אתם מושיטים מיד את היד אל מערכת מיזוג האוויר. אתם מחממים את הבית ומחכים רגע שבו הטמפרטורה תהיה קצת יותר נעימה. באופן דומה אתם פועלים גם בקיץ, כשהבית בוער ונדרשת עבודה מאומצת של המזגן כדי ליצור אווירה קרירה ומזמינה יותר. אין ספק שזוהי דרך טובה לבזבז אנרגיה וגם לא מעט משאבים, ואין גם ספק שיש פתרון אחר, פשוט הרבה יותר: חלון בלגי למטבח או חלון צרפתי המבודד היטב את החום ואת הקור.

יתרון ראשון: חיסכון בעלויות
המזגן שפועל בקיץ שעות נוספות ומערכת החימום
שנועדה להעלות מעט את הטמפרטורה בימי החורף הקרים, שני אלה צרכני אנרגיה משמעותיים מאוד. אנחנו לא תמיד מודעים לכך, ואת המחיר אנחנו משלמים כשמגיע חשבון החשמל, והוא בהחלט גדול ומנופח. חלונות מבודדים משנים את התמונה וחוסכים לנו לא מעט, בעיקר משום שהם מאפשרים לנו לשמור על טמפרטורה יציבה ונעימה בבית, ללא כל קשר למה שקורה שם בחוץ. אז במקום לשלם לחברת החשמל, השקיעו בעצמכם ותכננו חלון מבודד שיעניק לכם ראש שקט יותר – עם עיצוב מיוחד במינו.

יתרון שני: ידידותי לסביבה
חלון מבודד אולי ידידותי לחשבון הבנק שלכם, אבל האמת היא שגם הסביבה נהנית ממנו הרבה יותר. כשאנחנו צורכים פחות חשמל ואנרגיה אנחנו מקלים גם על הסביבה, והיום ניתן לייצר חלון המורכב בחלקו גם מחומרים ממוחזרים. המשמעות היא שגם כאשר אתם מתכננים חלון בלגי קלאסי, אתם יכולים לעשות זאת עם שילוב מנצח בין חומרים ממוחזרים שונים, והסביבה רק תודה לכם על כך.

יתרון שלישי: זמן של שקט
ההשקעה בהתקנת חלונות מבודדים ומעוצבים חשובה לא רק לסביבה או לארנק שלכם, אלא גם לשקט שלכם. כשאתם מגיעים סופסוף הביתה אתם מעדיפים לשקוע על הספה מול סדרת הטלוויזיה האהובה עליכם, עם כוס יין משובח ואולי גם מגש פיצה מפנק. החלון המבודד יאפשר לכם ליהנות מכל הטוב הזה בשקט, גם כאשר האוטובוסים חולפים על פניכם וגם כאשר השכנים מחליטים לקיים מסיבת קריוקי. זה הזמן שלכם, ומגיע לכם ליהנות ממנו הרבה יותר.

חלונות מעוצבים ודלתות כניסה של חברת אנדרסן מציעים את התמורה הטובה והאיכותית ביותר שקיימת כיום שוק ביחס למחירי המוצרים. רובם המוחלט של לקוחות אנדרסן מרוצים מרכישתם וממליצים בהערכה רבה על חברתנו. קהל לקוחותינו אינם נדרשים להחליף או לתקן את הדלתות מאחר והינם איכותיות ועמידות. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר 077-8040240,

או לבקר אותנו באתר בכתובת: https://andersenwindows.co.il
/.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה